Crossfit

Hej,

Har precis avverkat ytterligare ett morgonfyspass med crossfit-träning. Vi har typ 1 test i veckan, med olika övningar. Idag hade vi detta på schemat:

-150 benböj
-100 burpbies (ner, gör armhävning, upp, upphopp med klapp över huvudet = 1 Burpbie)
-200 situps med benen isär
-150 benböj
-1 mile run (dvs 8 varv på inomhuslöparbanan = 1,6 km)

Jag fick sluttid 32:41 min och var återigen nånstans i mitten resultatmässigt. Kände av strålningar ut i låren lite pga av min rygg men inte alls nå farligt så det känns som det är på rätt väg. Fick in en 20 minuters stretch efteråt med så med lite ibuprofen borde jag va fit for fight till ikväll när vi börjar träna i vår "riktiga" arena.

Klockan närmar sig nu 8 på morgonen å jag börjar bli riktigt hungrig så nu ska jag gå å äta frukost. Ha det bra

/Jögga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0