Såhär ska en arm se ut efter en tränings boxplay-spel :D



Ursinnig och blåslagen, mycket bra kombo för ett lyckat boxplay-spel. Skämt åsido, man får ju försöka hitta alla positiva saker man kan när självförtroendet inte är på topp. För mig är den skönaste känslan som finns att lyckas täcka ett hårt skott i ett sånt läge. Å det brukar man oftast lyckas med bara man vill...



Sen äre ju kul att få skryta, eftersom den här bloggen är min egen kan jag ju lägga upp hur många skrytbilder jag vill. Tog ett slagskott på biceps :D Tänk hur stolt man kan vara över en sån grej. Å fler skott ska täckas imorrn.



Det ska sägas att det är mkt bättre att täcka ett skott frivilligt än att bli beskjuten när man försöker till exempel skymma sikten för målvakten, vilket hände mig förra veckan då jag fick en stenhårt handledare på vristen/fotleden. Det är mindre skönt. Såsom alltid så tror jag ju att jag är stålmannen, struntar i att isa och sätta press på blodningen, vilket man får sota för dagen efter...

Kul att se VIK Västerås den här säsongen! Idag fick Kinis å Jonte göra poäng igen, underbart killar!

/Hercules


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå. Isade du inte den här gången heller? Jag som skrev ut din blogg till farmor förut, är inge större ide att göra med de här)

2011-11-11 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0