Vardagen



Hej kära dagbok, idag har vart ytterligare en fin dag.

Gick upp 7, käka frulle, åkte till hallen, träna, gjorde blåbärs/chokladpannkakor till brunch, postade två visir till Philip Sandberg i Arboga, gjorde köttbullar, bacon å mos, med mixade djupfrysta grönsaker, salt å peppar. Djävulskt fint, så lite chokladmjölk på det. Annars har ryggen låst sig lite igen i revbenstrakten, men det släpper nog till matchen på lördag får vi hoppas.

Annars har dagen gått åt till diverse meningslösa aktiviteter, snackat skit med grabbarna, busat å fått tagit skit, bla genom att Brian skrev massa på min Facebook. Sen skicka min käre bror en fin länk med Eddie Meduza till mig på FB. Så jag blev kvar där på youtube etag å klicka runt bland massa idiotiskt roliga låtar å videor. Jag tror man kan lära sig nått av alla människor, av Eddie kan man väll lära sig att man inte ska ta livet på alltför stort allvar hela tiden, tycker han är rätt rolig å smart ibland men sen kryddar han ju iväg med. Man blir ofta full i skratt när man lyssnar på låtarna iaf det är det viktigaste, å inga hard feelings mot ngn, allt är bara på skojj

Här är klippet min brorsa skicka, nu ska jag till gymmet Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0