Practical Jokes

Ja, här i USA har vi tillslut fått vår beskärda del av vintern även vi, dock har vi inte haft många minusgrader och decimeterdjup snö ens nära på lika länge som ni hemma i Sverige. Häromdagen hade vi ett riktigt snöväder som varade typ 24 timmar i sträck. Något som grabbarna älskar här borta är practical jokes, speciellt min inneboende kamrat och förstemålvakten i laget. Han är även den stora stjärnan i laget å han behöver inte utstå speciellt många skämt själv...

Det är inte alls ovanligt att det står en vattenkopp uppe på dörren när man kommer hem från gymmet, trött å hungrig kollar man inte sig omkring å så pang bom så är man dyngsur. Det har hänt minst 3 ggr. Lika gott skratt varje gång från min kamrats sida. Gömma toapappret när man sitter på muggen är en annan klassiker, eller stänga av värmen i mitt rum när man ska gå å sova. Ja iaf så begravde vår käre vän en annan av grabbarna i husets bil i snön som han skottade bort från parkeringen/ingången. Så här såg bilen ut några timmar senare.



Lata å "smarta" som amerikanarna tycker att dom är så borstar man inte bort snön från bilarna, utan istället kör man bort den, genom å köra å tvärbromsa litegrann å sådär...


Skönt att jag fick vinter i år ändå, jag var lite orolig där etag att jag skulle få spendera julafton i flipflop å shorts...

Såhär kan man få sitta utan papper, i 30 minuter lr så, i värsta fall tar dom kort på en också, "skitkul", hahaha

/Jorgy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0