Fiskelycka

Under senare år har jag aldrig fått fisk, inte för att jag fiskat såjätte ofta men har aldrig fått mkt. Nu har det vänt, i sommras innan jag drog över fick jag massor i Skedvisjön å i Fresno var jag fiskelyckan själv, drog upp trout å bass :P



Alltid skönt med autopilot :)



Football stadium för ett college i Fresno. Den bilden skulle ju inte upp där nej.


Rutinerad storfiskare.


Jag å Mackan.



Troutfångst! Första firren tog jag.
Masser med vattenskotrar å andra leksaker såsom vattenskidor å grejjer ute.
Stolt å glad


Curtis hjälper till å vevar in en baddare.



Lossna då din lille rackare!



Trout nr 2.


Modellen.


En riktig räcer!


Tummen upp!



Dags å åka hem.



Grymt fräsch pickup med tillhörande båtsläp!


Markus å vår billetfarsas enorma truck.
Abborre-succé på skävisjön sommaren 2010!


Jag körde ner er lugnt å föriktigt va!!? :D /Långben



Ett flygplan landade lite längre bort.



Jag å Curtan chillar!



Sen kämpar jag med storsjöodjuret på kroken, helt sickt!



Nja så jäla stor va den kanske inte i alla fall :D



Sen kom nån jäla konstig grej åkande, såg ut som om han satt på en stol1,5 meter upp i luften å bara flög efter båten, har aldrig sett en sån förr.



Sen fick Markus en bass, slap on the bass :D



Så peka jag ut färdriktningen, kan ju detdär med de rätta fiskevattnen.



Så lite brottning ombord, vår billetfarsa va gammal brottare, så han fick smaka lite emellanåt.



Å så lite mer fiskelycka :)



Så blev det dags för ett dopp.



Mkt vackert väder å vatten å natur.



Tidvattnet har satt sina spår...



Orutin utan sandaler, mycket kaktusar å taggiga växter på sandbanken.



Livet som hockeyspelare, tjohej


Hungrig, hade bara käkat nötter å frukt hela dan, men ändå proppmätt.




Kommentarer
Postat av: /13 i KHC när du lira....

Du orkar ju inte ens hålla i spöt själv din slöa eparaggare!

2011-01-26 @ 03:37:07
Postat av: Martin

haha, han hade ju perfekta hållare på båten så man slapp! Kunde man ju göra två saker samtidigt, det är smarthet, inte slöhet :D

2011-01-28 @ 05:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0