Farmers succes

Jag läser väll inte så jättemkt bloggar men brukar följa några av dom om finns på Hockeysverige.se, bland annat Uffe Bodins blogg där jag fick se det här klippet!

Marty McSorley, blev snabbt en idol för mig, farmerboy from Canada
Sedan tidigare har jag läst om hur Travis Moen också han en bondunge från Kanada åker hem å hjälper sina föräldrar med skörden under sommarn. Det påminner mig om mig själv även om jag inte spelar i NHL då, så att säga, å jag slåss inte lika mkt heller; Bönder har i allmänhet en väldigt possitiv å glad livsinställning som jag inte sett hos något annat yrke, lite ironiskt med tanke på att dom ofta sliter hårdare för mindre många gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0