Match nr2 mot Bay State Breakers

Nej det blev ingen skrällseger heller dag två uppe i Massachusetts. Vi gjorde en mkt bättre match idag men förlorade ändå tillslut med 5-3, sista i tom kasse när vi hade plockat keepern...

Jag var +1 idag, va inne på 2 framåt å ett baklängesmål. Kom också till mer i offensiven, hade "3e assist" på 2-2-målet, där jag ensam mot två vann närkampen/pucken i hörnet, spelade den back-back som spelade den till ytterforwaden som passade centern i mitten som gjorde mål. 3e assist finns ju inte men i mitt huvud finns dom å jag har väldigt många sånna på mitt konto. Täckte även idag 3-4 skott vilket jag börjar bli ganska bra på.

Får vara nöjd med min egen insats även om man aldrig är nöjd när inte laget lyckas vinna. Nu är det inte många matcher kvar i serien, i praktiken är vi väll förlorade för slutspel nu men tror det fortfarande finns nån liten chans i teorin, men då ska många resultat gå våran väg... Så nu börjar det bli dags å boka biljett hem. Gäller dock å hålla fokus resten av matcherna som  är kvar även om hemresan finns i tankarna.



#26 Martin Jorgensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0