Last Roadtrip, at Valley Jr Warriors

Första mötet idag slutade 6-4 til Valley. Vi var bra med i matchen men, släppte in ett par i boxplay som dödade oss idag. Själv spelade jag ganska stabilt, hade ett par skott, bra förstapass, några bra proppar och kände mig fräsch därute. Var dock -1, inne på två bakåt så är absolut inte nöjd.

Kom precis hem från Ihop där jag sätte i mig en Monster Bacon Cheeseburger med seasoned fries, största burgaren jag någonsin sett alltså :P Fri dricka med, fint som snus ;)

Dags å sova nu, kallt som svin ute, men varmt å skönt på hotellrummet, det är bittert att sässen är över imorrn men ska göra det bästa möjliga av matchen imorrn!

Det mest spännande idag var dock hitresan på ca 3 timmar i snöstorm, minst 10 avkörningar/olyckor efter vägen och jag själv fick rycka in å putta loss bilen 4 gånger idag. Ingen kör med dubbdäck så om vägarna inte är kliniskt rena, (som de oftast är) så blir det oerhörda problem.

Peace, hörs imorrn,

By the way så fick jag träffa min första knarklangare igår, ett okrydd, råskön neger med guldtänder, riktig seg i skallbasen dock, troligtvis hög, försörjer ungarna genom att sälja marijana och jobba på pizzeria. Skönt liv.

/ Jögga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0