El Paso Part IV





Här bodde de flesta i laget. I det här lägenhetskomplexet. Som ni ser va det lite som å leva i Paradiset, förutom att man va tvungen å laga maten själv förstås.



Galna som dom är amerikanarna så kör alla motorcykel utan hjälm, något som fångade min uppmärksamhet varje gång. Inget krydd så brände vissa förbi, som här på 4a filiga motorvägar utan hjälm bland en ström av bilar runt omkring sig. Ja ibland undrar man om det verkligen är värt att spela tuff så fullt ut som jänkarna alltid ska göra. Men men, det där är ju deras bekymmer, inte mitt.



På andra sidan stora vägen, de små fattiga husen i det livsfarliga Mehico!



Ja, jag har väldigt mycket bilder där nerifrån, om ni vill se fler kan ni ju kolla in mina album på facebook...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0