Ebay vs Blocket

Köpte nyss skönaste jackan, en sån där Varsity Jacket, blå, blank å fin som jag ha velat ha länge nu, dom ligger vanligtvis på minst en 100 dollar, ofta mellan 120 - 200 dollar... Fick min för 38 med frakt, grymt kap :D Så nu hoppas jag den kommer fram också!
Grymt äre ju med Ebay, finns hur mkt prylar som helst, tackar vet jag blocket men där Ebay har en liten större marknad å jobba med så där får man säga att blocket ligger i lä!



Albany Devils träning i RPI Houston Field House, där RPI:s NCAA D1 collegelag spelar å hör hemma precis som Capital District Selects som jag spelar med. AHL verkar hålla lite lägre klass än elitserien, vilket är det man har hört i alla år också, AHL är ju lite nedvärderat i folks ögon i Sverige, så är det inte alls häröver, att få spela i AHL är en ära för alla amerikaner. DEssutom tror jag nästan det är större konkurrens, mer tävla,tävla, tävla som den gode Wikegård hade uttryckt det, i AHL jämfört med Elitserien, pga att det finns så otroligt många spelare häröver + att alla förståss krigar för å få komma in i finrummet dvs NHL!

På fotot ovan är Jacob Josefsson i rött, samt tränare Tommy Albelin, till vänster i bildkant.



Tränare Tommy har grym respekt på den här sidan Atlanten, såväl från spelare som från fans.



Jacob Josefsson såg helt okej ut en-mot-en, däremot slog han några grymma passningar, där man såg enorm spelintelligens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0