Den underbara sommarfysen

Sommarfysen är helt underbar, ingen press, å så kan man drömma hur mkt som helst, i år ska det lossna... Vill man så blir man grymt kunnig inom fysträning, så mkt tid å energi som man ändå måste lägga på det. Hitta några nya övningar på youtube idag  när jag spanade in min nya superidol Sidney Crosby. Sen jag flyttat till USA och med den säsong som Crosby haft så har han växt å blivit helt enormt stor i mina ögon, visst tyckte jag han va grym redan innan men nu har han å jag tagit det till en helt ny nivå!

Han å Lidas, så sjukt stora härborta, ingen som kan förstå hur stora egentligen. Går helt enkelt inte riktigt å beskiva i ord.

Finns flera avsnitt även av detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0