Första skoldagen

Igårkväll körde vi ett riktigt hårt träningspass på gymmet, sedan var det egentligen dans/collegeparty i Sexton men eftersom jag var på dans hela natten igår så skippade jag den å laddade för klassrummet idag istället. Nu har man precis vaknat, otroligt sliten, men efter en stor frukost bestående av en nygräddad våffla med sirap, en plain bagel med cream cheese (philadelphia-ost typ), en tallrik scrambled eggs, en glas gatorade, ett glas äppeljuice och en breakfast biscuit så var man i hyffsad form igen...

Ny ska vi iväg till kyrkan där alla lärarna skulle ha nån mässa, vilket förskjuter den här första dagens lektioner med ett par timmar, så jag har min första lektion, Economics 111 kl 10 .15 istället för 8.00.

Förhoppningen är att jag ska hinna söka lite jobb på campus och hinna träna ännu hårdare på gymmet i eftermiddag/kväll också. Fullt upp alltså.

Ha det bra!

/Jorgs

Kommentarer
Postat av: Oskar Sörén

Signar in och säger hej så du vet att jag läser! Hälsningar från Lund :)

2011-08-31 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0