Back in the States

Efter en otroligt lång sommar hade jag packat för att åka till ett höstgrått Minnesota, väl på plats fick jag en glad överaskning, alla springer runt i flippflopp å tischa! Jag som inte ens packade ner ett par shorts fick sota för det, tur att jag inte tog med mig kängorna bara det hade vart skämmigt. Annars är 30 gradig värme å klarblå himmel inget jag gråter över. Kanske kan man få en bränna den här sommarn iaf, men, men, jag är ju inte från Mjölby ändå...

Första två dagarna har jag bara kommit på plats i mitt rum, lärt känna min kanadensiska rumskamrat Zach och ätit otroliga mängder sockrad mat, typ. Alla är otroligt sociala å utåtriktade som vanligt å engelskan flyter på. Vi har inte börjat träna med laget än men ska iaf till gymmet eller löparbanan ikväll å försöka komma igång efter jetlaggen. Förra året hade jag redan spelat 3 matcher vid det här laget, direkt efter landning, med ett 2 timmar mer tidsomställning, å bara ett ispass med Örebro J20 i benen innan. Ursinnig är/var jag! Riktigt ursinnig, har inte en tanke på å dra på mig matchstället i nuläget, helt seg i basen, känns som jag har käkat sniglar med knäck så seg är man....

Hörs

/Jögga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0